Τόλης Βοσκόπουλος, ο “Πρίγκιπας” που αγαπούσε τις γυναίκες

“…Από τη Λάσκαρη που έφυγε πήρε μια βαλίτσα ρούχα. Από τη Μαρινέλλα δεν πήρε τίποτα. Ούτε ένα πουκάμισο, ούτε μισό παντελόνι. Μπήκε στο αυτοκίνητο κι έφυγε…”

Ο λαϊκός τραγουδιστής Γιώργος Γερολυμάτος έχει κάνει την παρακάτω δήλωση για τον Τόλη:
“…Λόγω της χαρακτηριστικής οδοντοστοιχίας του καλλιτέχνη, τη δεκαετία του 70 οι νέοι τραγουδιστές έσπαγαν το δόντι τους, προκειμένου να μοιάσουν στον Βοσκόπουλο!

Έχει 11 αδελφές και είναι το δωδέκατο παιδί της οικογένειας Βοσκόπουλου.

Ήταν ο πρώτος τραγουδιστής που ερμήνευε όρθιος τα τραγούδια του, σε αντίθεση με την εποχή του που συνηθιζόταν ο καλλιτέχνης να είναι καθιστός. Λόγω του στησίματος του στο πάλκο, στον τρόπο ερμηνείας και στον τρόπο ντυσίματος, οι φανατικοί θαυμαστές του τον αποκαλούσαν “πρίγκιπα” ή “άρχοντα της πίστας”.

Η καθιέρωσή του στο τραγούδι θα έρθει με την “Άγωνία” το 1968 (σύνθεση Γιώργου Ζαμπέτα), ένα τραγούδι που θα κάνει απίστευτη επιτυχία και θα τον καθιερώσει σαν πρώτο όνομα.

Ο αστικός μύθος αναφέρει ότι ήταν τόσο μεγάλη η αγάπη του κόσμου, που όταν τραγουδούσε στη Θεσσαλονίκη με τον Στράτο Διονυσίου και αποφάσισαν να πάνε να παίξουν μπιλιάρδο, μέσα σε λίγη ώρα έξω από την καφετέρια είχαν μαζευτεί χιλιάδες θαυμαστές, με αποτέλεσμα να χρειαστεί η συνδρομή της αστυνομίας προκειμένου να μπορέσουν να βγουν από το μαγαζί.

Οι γυναίκες της ζωής του:

Δούκισσα
Ουσιαστικά ήταν αυτή που τον ανέδειξε.
Την γνώρισε σαν μουσικός, στη συνέχεια έκανε τις δεύτερες φωνές για την Δούκισσα για να καθιερωθεί τελικά ως πρώτος ερμηνευτής και συνθέτης.
Θα συμπρωταγωνιστήσουν μαζί και σε πέντε συνεχόμενες ταινίες που έκαναν μεγάλη επιτυχία εκείνη την εποχή.

Ζωή Λάσκαρη
Ξανθή αγαπημένη Παναγιά.
“…Τη Λάσκαρη τη γνώρισε όταν έπαιζαν μαζί στο “Μαριχουάνα Στοπ”. Τότε τρελάθηκε ο άνθρωπος. Το παθαίνει αυτό οποιοσδήποτε όταν ερωτευτεί. Αυτό έπαθε όταν γνώρισε τη Ζωή. Και ξέχασε και σπίτι και δουλειά και συνεργάτες και τα πάντα και έφυγε μαζί της….” Παναγιώτα Βοσκοπούλου (αδερφή του Τόλη)

Ο Τόλης έχει κάνει τέσσερις γάμους:

– Στέλλα Στρατηγού (1960 – 1965)
Την παντρεύτηκε όταν πήγε στο στρατό σμηνίτης για να γλιτώσει από το κυνηγητό της μάνας και του πατέρα, όπως έλεγε ο ίδιος μετά από χρόνια. Η Στέλλα Στρατηγού του έδειξε αυτή την αφοσίωση, αυτή την αγάπη που είναι πολύ σπάνια πια…

– Μαρινέλλα (1973 – 1981)
Η Μαρινέλλα του στάθηκε αρχικά σαν φίλη για να ξεπεράσει την πληγή που του είχε αφήσει η Λάσκαρη. Σιγά σιγά ο Τόλης παρηγορήθηκε, η πληγή επουλώθηκε και η συμπαράσταση έγινε έρωτας.

– Τζούλια Παπαδημητρίου (1990 – 1996)
“… Η γυναίκα που δεν τον αγάπησε ποτέ…” Παναγιώτα Βοσκοπούλου
Τους αρραβωνιάζει ο Ανδρέας Παπανδρέου και στη συνέχεια τους παντρεύει ο Θόδωρος Βαρδινογιάννης.

– Άντζελα Γκερέκου (1996 – ως σήμερα)
Παντρεύτηκαν στις 2 Αυγούστου 1996 στην Κέρκυρα με κουμπάρο τον δημοσιογράφο Τέρενς Κουίκ και έχουν μία κόρη, τη Μαρία. Γνωρίστηκαν την βραδιά που είχε πρεμιέρα στο On The Rocks της Βάρκιζας. Η Άντζελα ήταν στο μαγαζί με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη, όταν ο Βοσκόπουλος κάλεσε μερικούς φίλους του στο καμαρίνι, μαζί και τον Βαρδινογιάννη.

Όταν την είδε, η ατάκα που ακούστηκε από τον Τόλη ήταν:

“…Τι μάτια είναι αυτά κοπελάρα μου..” Και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

Ο Τόλης έχει δηλώσει ότι δεν χρειάστηκε να μεγαλώσει για να διαλέξει επάγγελμα:
“…Δεν το σκέφτηκα. Έγινε μόλις γεννήθηκα. Αντί να κλάψω, όπως όλα τα μωρά που έρχονται στον κόσμο, εγώ τραγούδησα κατευθείαν… “

Στις μεγάλες του δόξες, τα πρώτα τριάντα λεπτά που έβγαινε στην πίστα, απλά άνοιγε κιβώτια με σαμπάνιες. Στα μπουζούκια, το κομμάτι αυτό της νύχτας, έχει οριστεί από τον Τόλη, που επί δεκαετίες ήταν ο αναμφισβήτητος “άρχοντας της πίστας”.

Όταν ψάχνω για πρότυπα αντρικής συμπεριφοράς, στο μυαλό μου έρχεται ο Αριστοτέλης Ωνάσης, ο Τζορτζ Μπεστ, ο Χαμφρει Μπόγκαρντ, κυρίως όμως ο Τόλης Βοσκόπουλος.

Στο καμαρίνι του πάντα υπήρχε άρωμα με το οποίο ο Τόλης ψεκαζόταν συστηματικά…όταν σε συμπαθούσε ψέκαζε και σένα!

Πολλές οι ιστορίες που έχω ακούσει από τραγουδίστριες που έχουν συνεργαστεί μαζί του, όλες με ένα κοινό στοιχείο, ο Τόλης αγαπούσε την γυναίκα αλλά κυρίως την σεβόταν.

Μιλούσε σπάνια για τις ερωτικές του κατακτήσεις και σχεδόν ποτέ με ονόματα.

Ο έρωτας και η γυναίκα ήταν πάντα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του.

Κλείνω με ένα απόσπασμα που δεν το χει γράψει ο Τόλης, μιας και αποδίδεται στον Ουιλιαμ Σαιξπηρ, αλλά πιστεύω ότι τον εκφράζει απόλυτα.

“… Αν αγάπησες και πόνεσες, αγάπα περισσότερο.
Αν αγάπησες περισσότερο και πόνεσες περισσότερο, αγάπα ακόμα περισσότερο.

Αν αγάπησες ακόμα περισσότερο και πόνεσες ακόμα περισσότερο, αγάπα περισσότερο ώσπου να μην πονάει άλλο…”

You might also like
Comments
Loading...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More